20.07.2009

unirock fest 2009 fiyaskosu

















geçen sene ParkOrman'da yapılan Uni-Rock Fest'in ardından bu sene tam bir fiyasko yaşadık..

Maçka Küçükçiftlik Park (hani şu lunaparkın olduğu alan..) 3 günlük bir festivali kaldıracak büyüklükte değildi.. cuma akşamı Arch Enemy için gittiğimizde  adım atacak yer bulamayınca şaşırdık kaldık.. sırayla; sahne, ayakta dikilmekten başka şansı olmayan yüzlerce katılımcı, yiyecek tezgahları ve çadır alanı olarak 4 katmandık ve hiçbirinin arasında boşluk yoktu.. el mahkum konserin başlamasını bekledik.. ayakta..

bir diğer şok edici durum ise alanın tamamen beton olmasıydı.. hiç beton "festival" alanım olmamıştı.. çok şaşırdım.. yani ayakta durmaya artık dayanamayıp da mendil kadar, poponumu koyacğınız bir alan bulacak kadar şanslıysanız, o alan da beton olmak durumunda.. nerde ParkOrman'ın yapay çimleri.. nerde o çimlerin üzerinde fink atan karıncalar.. her yer beton ve.. toz tabii ki.. bir de.. Beşiktaş'ın göbeğinde çadır alanı da neyin nesi.. Beşiktaş yürüyerek 10 dakika ve ordan da her yere ulaşım var zaten..

tüm bu olumsuzluklara cumartesi gecesi bir de bel ağrım eklenince pazar günü Amon Amarth'ı izlemeye gidemedik.. ancak Arch Enemy ışıldıyordu diyebilirim.. zaten festivale gitmek için beni heycanlandıran ilk şey Angela Gossow'u sahnede görmekti.. gerçekmiş.. o ses ona aitmiş.. ve detone olmadan arka arkaya bisürü şarkı söyleyebiliyormuş.. Angela'nın sanırım "müzik kası" var.. muhteşemdi.. Paradise Lost ise duruşu ağır çok şık bir sahne performansı sergiledi.. arkasından sahne alacak olan Kreator fanları rahat durmadı ama onlar çok iyiydi.. Kreator hakkında ise pek konuşmaya gerek yok sanırım.. Kreator seyircisinden çok memnundu.. syircisi de Kreator'dan.. Arch Enemy'den sonra en çok görmek istediğim grup olan Rotting Christ'i ise saçma sahne saatleri yüzünden kaçırdım.. evet kaçırdım.. bu konu hakkında tek kelime duymak istemiyorum..

şimdi önümüzdeki konserlere bakacağız.. canım çok fena Faith No More çekiyor ama konser nerde tahmin edin..

3 yorum:

winmaker dedi ki...

bedenim rock'ncock'taydı ama aklım unirock'ta kalmıştı. gidenler için üzülsem mi yoksa gitmediğime sevinsem mi, arada kaldım, tam arada :p
yannız fnm çok kötü oldu bu durumda, benim canım da çok fena çekiyordu.

lunawar dedi ki...

sayın Win.. çok pis dövesim var sizi.. haberiniz olsun.. hayır fest. iyi geçseydi herşey daha kolay olacaktı.. özencik felan.. şimdi dövmekten başka şansım yok..
ayriyetten Angela gördük biz.. hıh..

Turkish Style Mosh-Pit * | 110desibel * konser tadında dedi ki...

[...] 3 günlük festival + sıcak hava olunca sadece o günün son iki grubuna gidebildim. Buna rağmen beton zemin ne memen bir lanetmiş tecrübe etmiş oldum. Bütün günü orada geçirmek mi ? Puf! Şimdi [...]