21.07.2009

biber















şu yandakiler benim bu sene ki ilk balkon hasatım..

Eminönü'den aldığım 5 biber fidesinin verdikleri.. hala üzerlerinde çiçekler ve daha olgunlaşmamış biberler var.. ne yazık ki organik değiller.. ama en azından benim balkonuma geldikten sonra herhangi bir ilaçla karşılaşmadılar..

sevgilim tadlarını çok sevdi.. çıtır çıtır körpecik.. bir iki dilim peynirle mideye gönderdi..

ben en çok toplamayı sevdim..

verdiğim emeği sevdim..

emeğimin karşılığını almayı sevdim..

tabii yine Fethiye hayalleri.. tatlı rüyalar..

3 yorum:

nilo dedi ki...

Afiyet balşeker;) Ellerine sağlık...

GökçeKız dedi ki...

ben çok umutluyum...
o biberlerin-acı olmazsa tabii:)- bahçenden toplanmışını yiyeceğim ben. yüzde yüz organik, sevgi vs olanından yani.
hatta "gökçekıızzz! boyun devrilmesin, yine mi hüpletiiin biberlerimiiiii" die beni azarlayabilirsin bile..
sölemedi deme.

öperim gıdından.

bi de;
özledim seni be

lunawar dedi ki...

bahçeme bi de misafir evi yapıcam biliyon..
benim köpüşler sen gelince çok sevinicekler:))