12.07.2009

Tuborg Gold

















pazar akşamüstüsü..

hava akşamın getirdiği hafif kızıllıkla, yağmur yağabilme ihtimalinin getirdiği boğucu kızıl karanlık arasında sıkışıp kalmış.. bi sürü karınca basınçtan ve nemden boğulmuş olmalı..

sanırım tv'yi açmamak insana zamanı unutturuyor.. (saçmalıklardan seçmelerin sıralı döngüsü.. şimdi reklamlar sosuyla..)

luna'ya sorarsanız; Tuborg iyidir..

luna şerbetçi otu'nun acı tatdını pek sever..

biranın iyisi kötüsü sorgulanmaz arkadaşlar arasında ama Tuborg Gold iyidir..

8 yorum:

umut dedi ki...

biranın iyisi kötüsü sorgulanmaz arkadaşlar arasında ne demek, tabi ki sorgulanır aa der bak yeni bira buldum süper öteki der yok içtim beğenmedim. tuborgun bu su güzel birde yeşil şişeli olanı.

Tijin dedi ki...

Hayırdır içesin mi geldi , içtin de aklına mı geldi?

lunawar dedi ki...

Umut, sen kendini adadın bu işe:))
Tijin, resmini çekip bakmadım heralde öle:))

winmaker dedi ki...

arkadaş cemaati dışında sorgulamak gerekirse, açarken düdük gibi öten plastik kapaklı tuborg iyidir. sırf çıkardığı o sesten dolayı. ama efes süperdir. hele buzlu bardaktaysa ultra-süperdir.

umut dedi ki...

mesajı göndermden önce oraya email adresi giriyoruz neden cevaplanınca mail gelmiyor? olmaz böyle sevgili sui'nin bu işe el atması lazım. kendini adama durumu yok içiyoruz madem belgeleyelim belki ilerde bi işimize yarar mantığı :)

umut dedi ki...

reklam oraya yakıştı ama bence

lunawar dedi ki...

Umutcum.. mail konusunda ben de aynı düşünüyorum ama mesela Win bey "site dediğin mail atmaz" bile dedi.. :)bir de Sui bey'i zorlamalı:))

lunawar dedi ki...

ayrıca.. reklamını sevsinler...