7.07.2009

2 bilet arasındaki sınırsız fark



















konserle başladı bu yaz da.. tam gaz devam ediyor.. açıkçası Dream Theater dışında beni şuana kadar cezbeden olmadı.. belki Placebo ama bu sefer Dream Theater'ı kaçırmam sanıyordum.. olmadı..

şimdilik hazır olan tek konser biletim geçen sene de gittiğimiz festival; UniRock Fest.. Arch Enemy'den Paradise Lost'a bir sürü grup var.. hiç birini tek tek gidecek kadar sevmem ama bu kadro bir araya gelince gidip görmemek kayıp olur diye düşündüm..

yandaki resimde 19 Eylül 1998 tarihinde İstanbul'da gerçekleşen the Rolling Stones konserinin bileti var.. 19 yaşındaydım ve 650 kilometre yol gelmiştim İstanbul'a.. aklıma geldince bile kalbim hızlanıyor.. gördüğüm en muhteşem konserdi.. biletini elimde tutmak bile garip bir his yaratıyordu.. o zamanlar biletix yoktu.. iyiki de yokmuş.. anlıyorsunuz değil mi.. çok söze gerek yok.. üzerindeki the Rolling Stones kabartmalı damga, hatta (burda gözükmese de..) the Rolling Stones logolu 3 boyutlu bandrol bile böyle "tarihi" olaylar yaşamış insanlar için paha biçilmez bir değer taşıyor.. du..

3 yorum:

nelin dedi ki...

hey gidi hey.. bööle çarşaf gibi bi jethro tull bileti vardı masmavi.. üstünde de kırmızı parlak kabartma harflerle jethro tull yazıyodu.. ruh vardı ruh.. gıcığım biletix e

Tijin dedi ki...

Gittiği konser biletlerini saklayan biri olarak; eski biletlerime bakıyorum da hepsi birbirinden farklı ve renkli.Son yıllardaki biletlerime bakıyorum hepsi birbirinin aynı bir tomar :(

lunawar dedi ki...

biletix; tick yourself..