17.07.2009

hayallerim..






















yepyeni bir maceranın peşindeyim son günlerde.. beni okumak kadar mutlu eden bişey.. internette resimler arasında kayboluyorum.. sadece resim ama.. öykülerini kafamdan yazıyorum.. resmin bir köşesine benden bir eşya iliştiriyorum.. gözlüğümü koyuyorum masanın üzerine.. kitabımı bırakıyorum divana.. hızlı hızlı.. ordan oraya..

şu yandakini burdan buldum.. bayıldım..

daha çok ffffound da geziyorum..

hayyalerimi tazeleyip, yeni yeni hayaller kuruyorum..

düşünüyorum da; böyle güneşli saatlerde ve sıradan gibi duran bir günde.. evimi ne kadar görebiliyorum.. işim olmadan.. haftanın 2 gününe işlerimi ve eğlenmeye çalışmalarımı, bir de hepsini yapıp, dinlenmelerimi sığdırmaya çalışmadan..

içerden kahve kokusu ve fırındaki ekmeğin kokusu gelirken.. elimin altında çerez tabağı, çerezleri eşelerken ve tek elimle kitabını tutmaya çalışırken..

4 yorum:

2bi dedi ki...

burası benim de hayallerimin olduğu yer olsun mu?
ama ütü yapmak,toz almak zor gelebilir..aksesuarları seyreltebilirim :)

lunawar dedi ki...

hayalde hiç toz olur mu:))

GökçeKız dedi ki...

luna..
midem ağrıdı.
bizimle bu fotoyu ilk paylaşmanda da ağrımıştı.
aşk mı bu??

lunawar dedi ki...

aşk tabii:))