23.06.2009

transporter 3














haftasonu Transporter 3'ü izledim sonunda.. ben bu seriyi çok seviyorum.. çamur atacak varsa şimdiden yazıyorum.. çok kızarım.. ceketimle döverim..

Jason Statham, zamanında Lock, Stock and Two Smoking Barrels ile kalbimizi çalmıştı.. daha sonraları biraz daha farklı bir yol izleyerek, kaslarını geliştyirdi ve eğlenceli, bol aksiyon filmlerinde boy göstermeye başladı.. hatta öyle ki kendisi benim için zamane Bruce Willisdir.. zira Jason'ın da saçları Bruce'un yaşına geldiğinde daha farklı olmayacak.. zaten Transporter serisi de benim için Die Hard serisi gibi..

Transporter 3'ün en beğendiğim yanlarından biri -inanmayacaksınız ama..- daha çok diyaloğa yer verilmiş olması.. müfettişle yaptıkları muhabettler çok eğlenceli.. hatta bu muhabbetlerin yanında Frank Martin gönül işlerine bile bulaşıyor.. vee.. son günlerde kravat denen naneye fena halde takılmışken, Frank Martin'in karavatını gerçekten "kullanmış" olması beni çok etkiledi.. kravat ve gömleğinle adam dövmüyorsan, o bağcık ne işe yarar??!!

neyse.. film bence 10 numara bir aksiyondu.. Frank Martin kaslarına kas katmış, yine deliler gibi araba kullanıyor.. bol bol yakın çekim Audi logosunu görüyoruz.. Audi isteyip iç geçiriyoruz..

ha bir de.. filmimizin kötü adamı; Robert Knepper.. T-Bag yani.. güzel olmuş..

canı sıkılana.. içi daralana.. şiddetle tavsiye ediyorum..

6 yorum:

suiwar dedi ki...

Dostoyevsky'nin bile dahil edilebildigi asagidaki diyalogu aktarmadan edemeyecegim.

-Arkada iki çanta
ve önde bir kız var.
Rus, galiba.
Bununla ne ilgisi var bilemiyorum

- Ona sormayı denedin mi?

- Bunu nasıl düşünemedim?
Üzgünüm, tabii ki sordun. Ve o da dedi ki;
"Öleceksin."

-Tipik, Ruslar.
Çok karamsarlar.
Okulda Dostoyevsky okurken, bu insanlar
ne zaman güler diye düşündüğümü hatırlıyorum.
Sayfalarca acı ve sefillik vardı.
İnanamazsın Frank.

-Müfettiş edebiyat dersini başka bir zamana
bırakabilir miyiz? Burada yanıp sönüyorum.

-Bu kod mu?

-Hayır, bu bize taktıkları
arabadan ayrıldığımızda patlamaya ayarlanmış
bilezikler.

Nilo dedi ki...

seviyorum ben bu adamı ya...
1 ve 2 ya bayılmıştım, izlemem lazımdır...

2bi dedi ki...

jason ı ben de seviyorum yawww güzel kemikli kemikli yüzü..her filme lazım böyle biri aralarda görünüp
biz kadınları gülümsetmeli..

lunawar dedi ki...

sonunda beğendiğin birini buldum:)

tubi dedi ki...

evet arkadaşım yaaa sonunda bi ortak noktada buluştuk :) yarın güney gelio bu arada hadi çıkın siz de gelin...

annie dedi ki...

valla ilmi izleden tek tek neler olduğunu öğrendim ben ogeday sayesinde.. :)