17.06.2009

saksıda bir can


























geçen sene ki balkonda sebze yetiştirme maceram devam ediyor.. bu sene havaların geç ısınması nedeniyle biraz geç çimlendi tohumlar.. balkonumun da günde sadece birkaç saat güneş aldığı için biraz yavaş büyüyorlar.. haziran ortası oldu ama daha ancak çiçek aşamasındalar..

fidelerim o kadar güzel kokuyor ki.. utanmasam elimde bir şişe Edremit zeytinyağı ve tazecik zeytinli ekmekle balkonda başlarında oturup çiçekten domatese dönüşmelerini bekleyeceğim..

gelecek o gün de..

bu sene, geçen sene merakla takip ettiğim PDA nın bir üyesi oldum.. PDA, organik pembe domates yetiştirmek isteyenlerin bir araya geldiği bir topluluk.. sizinle bilgi ve organik tohum paylaşımında bulunuyorlar ve bunun için sizden bekledikleri tek karşılık, organik olarak yeni fideler yetiştirmeniz.. mail grubundan hergün, Türkiye'nin değişik yerlerindeki, bahçelere ve balkonlara ekilmiş güzel güzel fidelerin resimleri geliyor..

işte ben de gözünün içine baktığım fidelerimin sonunda çiçeklendiğini görebildim.. balkonumdaki dar alanda ancak bu kadar oluyor.. ama geçen yaz da yaptığım gibi bunlar sadece gelecek hayatım için bir hazırlık.. hayallerimi canlı tutmak için ödediğim küçük bir bedel..

ben de balkonumdan değil de bahçemden o gruba fotoğraf gönderebilmeyi diliyorum..

bir de.. "saksı" deyince aklıma hep toprak saksılar geliyor.. nedense o plastik şeylere bir türlü ısınamadım..

1 yorum:

tatil dönüşü süprizi | Lunaland dedi ki...

[...] sulamış.. resimde gördüğünüz, biberlerin 2. hasadı.. domateslerin daha ilk.. ama bunlar beklediğim pembe domatesler değil.. onlar kocaman çiçekler olarak kaldılar.. sonra da çiçekleri kurudu.. [...]