4.04.2008

ikinci bahar



İkinci Bahar Kanlıca sahiline inen nefis yolda ufak bir restaurant.. Ufak bir araştırma yapıldığında ufak mütevazi mekana karşın müşterilerinin pek de nüfuz sahibi kişiler olduğu görülüyor.. Neyse beni ilgilendiren kısmı bu değil tabii ki de.. ikinci Bahar işyerine baharın gelişinin müjdeleyicisi.. Oturmaktan keyif aldığımız bir balkon/terası var.. Çiçeklerle dolu.. Plaza insanları olarak baharın ilk günlerinden itibaren öğle yemeklerinde aklımıza gelen ilk yer orası..

Benim en sevdiğim yemekleri soya soslu et&tavuk.. Soya, krema ve mantarla kavrulmuş et ve tavuk parçaları, nefis pilav ve içinde dereotundan taze naneye dört dörtlük bir mevsim salatasıyla nefis oluyor.. Ardın da nefis bir sade kahve.. (Fırında makarnaları için ayrı bir yazı yazmak istiyorum)

Yemeğin üzerine arabaya doluşmuş, denize arkamızı dönmüş plazamıza doğru giderken aklımdan Suim geçti.. arayıp O'nu ne çok sevdiğimi ne çok özlediğimi söylemek istedim.. Her nefis yemekten sonra olduğu gibi bir daha ki sefere O'nunla gelmeyi hayal ettim..

Bahar ve güzel yemek insanın kimyasını darmaduman ediyor..

2 yorum:

İlhami KURTARAN dedi ki...

4 lahmacun 2 ayran 2 içli köfte için 35 TL. hesap ödedim
bu hesabın içinde ikram olarak belirtilen ancak hesaba
eklenen tatsız bir şey ve yemek sonunda verilen çay ve % 10
servis ücreti de var tam anlamıyla soygun yani 4 lahmacun
için bunca teferruata ne gerek var sonra ben istemeden
masa getirilenler ikramdır ücrete dahil değildir bu her
yerde böyledir üçüncüsü servis ücreti neden ödeyeyim
belki servisten memnum kalmadım burası fast food
dükkanımı yani ... neyse bütün arkadaşlarıma bu dükkana
gitmemelerini fiyatların fahiş olduğunu söylüyorum ...

lunawar dedi ki...

böyle birşey yaşamanıza çok üzüdüm
normalde bahar ve yaz aylarında gittiğimizden uzun bir zamandır İkinci Bahar'a gidemiyoruz.. o yüzden acaba el mi değiştirdi diye düşünmeden edemedim..
masaya gelen salatadan, yemek sonunda ikram ettikleri tatlı ve çaya kadar genelde yemek ve yemek yanında içilen meşrubat dışında hiçbirşeye para ödememiştik şuana kadar..
ben de masaya sormadan getirilen şeylere ücret alnımasından hiç hoşlanmam.. üstelik kuver hayatımda duyduğum en anlamsız şey.. iyi servis varsa iyi bahşiş illa ki vardır..
yakın zamanda yine gitmeyi düşünüyoruz.. umarım iyi haberlerle dönerim..