14.12.2008

deriaksesuarlar.com

yılbaşı yaklaşırken heyecanlananlardanım..

şuanki yaşamıma kadar hiç bir değişiklik ve ufak tefek parti ve toplaşkalar dışında, yılbaşlarında özel birşey yapmışlığım da yok ama genel havaya hakim enerjiden etkileniyorum heralde..

yılbaşında insanların birbirlerine aldığı küçük hediyeler belki de beni heyecanlandıran..  (sevgilim ve ben bu sene bütün güzel hediyeleri bana aldık ama..)

yandaki çanta ve linke tıkladığınızda ulaşacağınız diğer küçük hediyelikler ve çantalar benim yeniyıl için bir önerim.. onları bu kadar güzel, değerli ve anlamlı kılan hepsinin tamamen el yapımı olması.. böylece hiçbirinin bir eşi daha yok.. ve bir de bu ürünlerin tamamı deri.. onların deyişiyle "evde, elde, gerçek deriden yapılıyor, şık ve çok ucuz.." süper beşli.. ha bir de yılbaşına kadar ürünlerde %5 gibi bir iskonto mevcut.. (bilgi için iletisim@deriaksesuarlar.com adresine bir mail atmanız yeterli..)

benim yakalandığım yılbaşına özel o nefis duygu haline yakalanmanız dileğiyle.. küçük süprizler zamanlama da iyiyse çook büyük etkiler yapabilir..

Hiç yorum yok: