25.08.2009

galata fotoğrafhanesi















yandaki fotoğrafın konuyla bir alakası yok.. sadece ben çok sevdim diye orda.. bi de nazar değmesin diye tabii..

çocukluğumdan beri çok sevdiğim bir iş için ikinci girişimimdeyim..

fotoğraf çekmek benim için hep çok özel olmuştu ama o kadar özel davranamadım sanırım..

üniversite yıllarındaki fotoğrafçılık kulübü girişimimi saymassak..

şimdi Galata Fotoğrafhanesi'nde bu konudaki ilk ciddi eğitimimi almaya başladım.. temel fotoğraf bilgisi atölyesine katılıyorum.. devamı da olacak diye umuyorum.. daha sadece iki ders gittim.. ilki tanışmayla geçti.. ikinci derste ise genel fotoğraf çekme girişimlerimde yaptığım bir hatayla ilgili bilgi aldım.. işte o zaman çok heyecanlandım ve keyiflendim.. bir de haftanın iki günü kuzenimle buluşup Galata'ya gidiyor olmak da çok keyifli.. bir de bana inanan birilerinin olması..

**GökçeKız.. beni dövseydin bu kadar ikna edici olamazdın heralde!!

3 yorum:

elif dedi ki...

kurs çıkışı kuleye doğru değil de sokağa doğru devam et mavra'da otur bi de beni çağır kahve içelim:)hayırlı olsun:)

lunawar dedi ki...

aa.. bak yaa.. süper teklif..
değerlendiricem en kısa zamanda:))

Tülay dedi ki...

Edoş.. çok sevindim, birileri nihayet hayalleri peşinden gidiyor..

Tülay