23.03.2009

uzman avı

TV 8 de Uzman Avı vardı.. Defne Joy'un sunduğu.. izlemekten hoşlandığım sayılı yarışmalardan..

her izleyişimde kendi kendime düşünürdüm, birgün yolda karşılaşsak ve bana da teklifte bulunsa.. oynar mıydım.. oynasam uzmanlık alanı olarak ne seçerdim..

sınırsız lüzumsuz işin içinde "ben bu konuda çok iyiyim" diyebileceğim bir konu yokmuş gibi gelirdi bana ve biraz sıkılırdım.. (şimdi de öyle geliyor tabii ama yarışma artık yayında olmadığı için daha az düşünüyorum..)

mesela demek isterdim ki..

bahçecilik hakkında herşeyi biliyorum.. Müjde Ar hakkında da.. Halil Cibran, Jack Kerouac veya beat kuşağı hakkında.. mezeler ya da Afrika hakkında da.. viski nasıl yapılır, bir Çinli bir Japondan nasıl ayrılır..

şık olurdu.. kendimi çok iyi hissederdim.. şimdi çok emin değilim..

** kendi "yol"unu yürümüş adam Jack Kerouac resmi olsun bu yazıda istedim.. saygıyla..

13 yorum:

cekirge dedi ki...

O yarışmaya ben de bayılırdım. fakat bir türlü yayın saatlerine alışamamıştım. tesadüfen yakalıyor ve izliyordum. Şimdi Kanal 1'de bir yarışma var kelime avı galiba adı. keyifli soruları var.

lunawar dedi ki...

e izleyelim bakalım.. en azından bir konuya odaklanıyor..
insan kendini daha bi az eksik hisseder:))

sui war dedi ki...

bi konuda uzman olmak super. bi de bazi insanlar var, her konuda az da olsa bilgi sahibiller ama her konuda yaa.. onlarda super.

bi adam anlattilar bana. adam vakti zamaninda ankarada TBMM ye yakin bi yerde cayciymis. cayi da guzel degilmis. sonra birakmis o isi. adamin ne is yaptigini da kimse bilmiyomus.. ama herkes taniyomus. bu adam, milletvekilllerine hani not kagidi ile iletilen irili ufakli ricalar vardir ya, onlari halleden bi adammis. Tayinden tut piyasaya yeni cikacak ilacın onayina kadar. girdigi restorana para vermezmis. bir yakinina soyledigine gore ne bakan ne vekil tanidigi yomus. cenazesine bir cok bakandan millet vekilinden celenk gelmis.. :) cocuklarina da yukuluce bir miras birakmis. bu hangi kategoriye giriyo? :)

cekirge dedi ki...

ikincisini bilemeyeceğim ama ilk gruptan ortak bir tanıdığımız var :)

rivayete göre 3 kere winnleyince hop düye düşüyormuş ortama :)

lunawar dedi ki...

winnn..
winnn..
winnn..
:)

winmaker dedi ki...

ortam olur da düşmez miyim. kenara çekilin de kafanıza denk gelmeyeyim :)

sui war dedi ki...

Sayin cekirge siz yine sanslisiniz, sizin oralarin havasindan mi suyundan mi bilmiyorum ama bizde allah muhafaza win demeye gelmiyo.. aninda geliyo ortama. eczanelere falan da baktim cozum bulamadım. sarmisaga gelmez diyolar kapiya sarimsak mi assam?

winmaker dedi ki...

win değil, winpir sarmısağa gelmez suiğ bey. taze olsun, kurutulmuş olsun, közlenmiş olsun, ben her türlü sarmısağa gelirim. gelemediğim bir şey var ki, o da da. DA lafına hiç gelemiyorum yani. İğrencim evat. bi de iğrenç demişken, az biraz daha iğrençleşsem mi ne?

cekirge dedi ki...

e uzağız tabii ondan hemen gelemiyor :)
biz de ne yapıyoruz? o gelemiyorsa biz gidiyoruz ona :))

rabia saygın dedi ki...

meraba

lunawar dedi ki...

merhabalar..

persona dedi ki...

bende denk geldiğimde takılıp kalırdım o yarışmaya ve denk geldiğim saatler sabaha karşı 5 olurdu, şimdi anımsadım hımm... İşi bıraktıktan sonra bir türlü uyku ayarı yapamadığım zamanlardı.

bende yarışmanın jeneriğinde mi tanıtımında mı bir yerinde, ingiliz kraliyet ailesinden özellikle 8. Henry'yi iyi bilip ordan soru isteyen bir üniversite öğrencisi görmüştüm. Öyle sevimli gelmişti ki bana, tıpkı sizin gibi bende özenmiştim bir konunun "uzman meraklı"sı olmaya. :) Ve düşününce ben de bulamıyorum,
pek bozuluyorum kendime!

kübra dedi ki...

bende yarışmanın jeneriğinde mi tanıtımında mı bir yerinde, ingiliz kraliyet ailesinden özellikle 8. Henry’yi iyi bilip ordan soru isteyen bir üniversite öğrencisi görmüştüm. Öyle sevimli gelmişti ki bana, tıpkı sizin gibi bende özenmiştim bir konunun “uzman meraklı”sı olmaya. Ve düşününce ben de bulamıyorum,
pek bozuluyorum kendime!