3.03.2009

Lindt hakkında bilmediklerim..

uçma fikrinden hoşlanmam.. üç kez uçağa binmişliğim vardı ama hepsi ayrı felaket..

geçtiğimiz haftasonu uzun süredir görmediğim bir arkadaşımın doğum yapması üzerine Adana'ya gitmeye karar verdim.. cumartesi sabah erken gidip pazar akşam dönecektim.. üstelik bu ilk kez uçağa yanımda tanıdığım birileri olmadan binme deneyimim olcaktı..  aklımda birsürü dehşet sahnesi, cumartesi sabaha karşı havaalanı yolunu tuttum.. Sabiha Göçen Havalimanı terkedilmiş bir yer gibiydi.. sabahın o saatinde soğuğu iliklerimde hissedip bir de "bu kadar saat ben burda ne yapacağım" diye kara kara düşünürken bir mağazanın çikolata reyonu gözüme ilişti.. çikolata konusunda derin bilgim yoktur.. Lindt'in binbir çeşit ürününün bulunduğu standla karşı karşıya kalınca kendimi çaresiz hissettim.. uzun uzun inceledikten sonra gözüme Exellence Chili ilişti.. bir arkadaşımın evinde tesadüfen yediğim Magnum Praline Hot Chili geldi hemen aklıma.. siyah çikolatayı ağzımda erittikten sonra yayılan hafif acı beni gerçekten çok etkilemişti.. benzer bir tat yakalama umuduyla kocaman bir paket aldım..

sonrası mı..

iyilik güzellik..

nefis bir uçuş.. nefis bir tat.. hem de.. Magnum'dan kat kat güzel ve akılda kalıcı..


3 yorum:

Neşe pınarı dedi ki...

aaooww..üyüymüş yha ...

suiwar dedi ki...

nasıl ediniyoruz bunu? sitesinde buna dark chocolate diyo ama bitter mi anlamaliyiz bunu tadina bakan hanimefendi?

abi dedi ki...

ikisini de çok severim.. hem uçmayı/uçakları hem de çukulatayı...
sevgiler...