18.03.2008

lost oldum..

(4. sezon 7. bölümü izlememiş olanlar okumasın lütfen!)

Mutsuzum..

4. sezon başladığından beri günler daha zor geçiyor.. İlk 3 sezonu arka arkaya bir solukta izlediğim için şimdi bir hafta beklemek çok zor geliyor.. Spoilerlar teoriler dönüyor kafamda.. Yayınlandıktan sonra bölümü izleyip bir de pazartesi işyerinde izliyorum..

Jin'in öldüğünü öğrenmek hiç hoşuma gitmedi bir kere.. O da öldüyse.. Mezar taşının üzerinde Oceanic 815'in düştüğü tarih yazıyor(muş)..

Michael o gemiye nasıl bindi.. Kaptan, Sayid ve Desmond'a herşeyi anlattı da adadan birinin o gemiye bindiğini ya da öyle birini bulduklarını söylemeyi mi unuttu.. Tabii bir de "kaptana güvenmeyin" notunu yazan kişi var.. (Kendi adına "Charlie geri döndüüüü.." demeden edemedim..) Söylemeye gerek duymadığına göre Michael başından beri o gemideydi belki de.. Yani Ben'in ajanı olarak.. Ben, Walt karşılığında Michael'i gönderip gemi mürettabatına katılmasını sağlamış olabilir mesela.. Çok zor olduğunu biliyorum ama zaten neler olmadı ki.. O hayatta birileri 324 ceset bulacak güce sahip.. Hazır Çin büyükelçi de bulaşmışken hikayeye..

Hem Jack ve Claire kardeş olduklarını hiç öğrenemeyecekler mi..

Ve bir de hala Jack'in cebine attığı o taşlar hakkında bir kelime bile etmediler 4 sezondur.. O kadar çok merak ediyorum ki..

Çok keyifsizim..

Hiç yorum yok: