28.06.2014

365/88 I'm officially lost!



bu sabah Shotover'da ufak bir gezinti yapmaya karar verdim..
sonra da bir güzel kayboldum..
 

 bu komşular hiç beni gözetmediler..


insanlı bölgeye vardığımda ısırgan otları çoktan işlerini bitirmişlerdi..
 

ev yolunu sonunda bulduğumda, yolda şöyle biranı taşıyla karşılaştım.. bir kaç sene önce bir kadın aracının kontrolünü kaybetmiş ve karşı şeride geçmiş, tam bu noktada 3 genç kayatını kaybetmiş..


öğleden sonra yine Oxford..
 

arkadaşım sonunda bana müze gezdirmekten vazgeçip ormana, parka vurdu.. University Park..


okul dediğin..

2 yorum:

Tijin'in Çöplüğü dedi ki...

Kaybolmak iyidir , en son ne zaman kaybolduğumu hatırlamıyorum bile her yer tanıdık..

lunawar dedi ki...

kaybolduğun yerde bir de ne dediklerini anlama bak, daha güzel oluyor:)