12.02.2009

derya büfe

haftasonu ben yine evimin arkabahçesi bellediğim Eminönü'ndeydim.. bir arkadaşımla sabahtan buluşup ortalık kalabalıklaşmadan alışveriş yapalı istedik.. aklıma hemen Derya Büfe geldi.. kahvaltıyı orda yapmaya karar verdik.. bi kere az yağmurlu, ferah bir gündü.. biraz erken gidip Karaköy'de birkaç fotoğraf çektim, sonra da arkadaşımla buluşup Derya Büfe'ye gittik..

Derya Büfe, Karaköy'de Galata Köprüsü'nü karşınıza aldığınızda, sol tarafta, deniz kıyısında kalan restaurantların arasında kalıyor.. onlara göre daha bir esnaf lokantası görünümü var.. ızgara balık ve döner de yapıyor ama ben menemen yemeyi seviyorum orda.. temizlik ve hijyen konusunda ya da kusursuz servis konusunda söyleyeceğim pek bişi yok.. ama menemen tüm bunlara değer.. sade, kaşarlı ya da karışık (kaşar ve sucuk) yiyebiliyorsunuz.. hem de yumurtadan yumurta parası alıyorlar.. biz iki kişi 11 Lira hesap ödedik.. az sonra başlayacak ve saatler sürecek Eminönü turumuz için iyi bir yakıt oldu..

3 yorum:

Tijin dedi ki...

İşyerinde öğle yemeği tercihlerinden biri de menemen, malesef menemeni çok güzel yapan yer aynı zamanda acı
yaptığından herkes çok güzel olmuş diye yerken ben bakakalıyorum,canım çekti şimdi :)

lunawar dedi ki...

acı da başka güzel olurr:))
söylesen, abi acı yapmasa.. olmuyor mu??

GökçeKız dedi ki...

öğle vaktine az kaldı, ben acıktım, son yazılarından "derya büfe"deki menemen fotoğrafını gördüm, daha bi acıktım..
acıktım çok acıktım..
bu cümleyi bir şeyler yiyinceye kadar tekrarlayabilirim.. :)